mandag 7. mars 2011

erstatning....

....må man ha for en helg tilbrakt i joggebukse/morgenkåpe,med kjeften og bakenden på vidt gap over doen - skal ikke gå videre inn på detaljene på hva som skjedde der,det var av det heller uappettitlige slaget,so to speak ;)
Nå pleier jeg igrunnen ikkevære å veldig stivpyntet ellers i helgene heller,men man kan vel trygt si jeg nådde bunnpunktet denne helgen.Derfor gikk det et lite hvin av begeistring gjennom meg når jeg fikk sett desse utrolig nydelige bildene fra Louis Vuitton ...dere vet;this  girl needs some glam!
Kan ikke bli med glam enn dette!!!

oh la la & thank you Louis

3 kommentarer:

  1. stylish! stylish!

    lovely greetings

    SvarSlett
  2. Ja det är tur vi kan drömma oss bort i cybervärlden och dregla över alla vackra och inspirerande bilder. Själv sitter jag och ser ut som ett skogstroll, med fleecetröja och håret på ända!! Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  3. Åååh! Nå følte jeg meg skikkelig ulekker her jeg sitter i pysjen med datteren min kravlende på gulvet foran meg:) Ble inspirert til å hive i meg resten av kaffen, komme meg i dusjen og foreta en real stæsjings! Dette var bare rålekkert!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.