søndag 13. februar 2011

Ute av senga....

 ...eller er du blant de heldige som klarer å sove litt lenger søndagene? Muligens jeg kunne klart å drøye det litt om jeg hadde desse lekre lampene og putene fra Tine K...men jeg tviler.Jeg er visst et A-menneske og "spretter" opp ,nesten i tidligste laget...man blir jo såå trøtt om kveldene.Nå har jeg lagd meg en god og forhåpentligvis næringsrik frokost...best helsen er på topp så jeg får pleie de andre sjuklingene i huset.Gubben er elendig,og Martine er borti noe styr!"Fra den ene til den andre"....synger jeg inni meg,selv om det var vel en ring den sangen dreide seg om?Så nå har jeg strøket masse klær,gravd nedi fryseren og funnet middag,og satte meg ned med god samvittighet for en liten kosestund før jeg tar med meg dogsa ut på tur  - nok en strålende flott vinterdag ute!
 Tror jeg har drømt om en slik lampeskjerm med dingladanglerier på fra Tine K  i minst et par år nå,tror året i år må være året da det skjer noe på denne fronten...to stykker også helst,når man først slår på stortrommen!!!!
 Bildene her har jeg lånt fra Tine K sin facebook-side,og jeg elsker de sarte, lekre pudderfargene,og det tøffe mot det myke...........
Hmmm...ser enda flere lekre lamper baki distriktet her...og jammen lyste det opp her på kontoret også,solen tittet frem og sier god morgen og kom deg ut!Jada....
           jeg kommer :)

2 kommentarer:

  1. Wowwwwwwwwww what a great store!!! ...lovely sunday.......love Ria...................❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

    SvarSlett
  2. ohhhhh my God where is this place just incredible, your blog is fantastic i wish i could stay here forever...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.