fredag 11. februar 2011

Nå har je vaska gølvet....

 ....eller ihvertfall så skal jeg det!!!!Aller først må  jeg og dogsa ut på en strålende nyyyydelig tur,det er fantastisk fint ute her i Langevågen i dag!Sol,blå himmel,kaldt og hvitt....det skal bli friskt og godt!Så får gulvene og aaaalt det andre som venter bli prioritert når jeg er innenfor husets fire vegger igjen.Gubben stakkars har fått ørebetennelse i løpet av natten,og halsen går det ikke an å svelge med så det er litt synd i han nå.Men heldigvis er Linus i barnehagen igjen i dag,etter å ha vært hjemme en uke - nå var vi visst litt leie alle sammen!Så da får mamsen her litt friere tøyler til å gjøre det hun vil,og det blir særdeles godt med en pause fra yatzy´n må jeg innrømme!


Men grunnen til at jeg nevnte gulv-vask ...som egentlig er fint lite å skrive noe som helst om,var selvfølgelig for å få fokus på desse fantastiske malte gulvene her!Må bare innrømme at denne gangen er kilden til bildene ukjent,de har lagt litt for lenge på vent klare til å vise seg frem i all sin prakt,men sammensurium-skribenten har glemt hvor hun fant dem!Fy seg! Gjev det var meg som skulle ha nytt gulv enkvann plass i heimen....valget hadde vært såre enkelt: Harlequinrutetmalttregulv!
Må ha det,bare må ha det en eller annen plass en eller annen gang (og joda,har jo en liten plan da men den får vi se hva det blir med)


Om ikke annet har jeg ihvertfall lakket kjøkkenbenkene mine i dag...andre strøket er på og satser på et til senere.
Soverommene til store og små skal gjennomluftes og vaskes,skifte sengesett og alt det som jeg ikke er i stand til neste uke!Godt å få sånt vær så man kan få hive opp vindu uten å være redd for at det blåser tilbake i fleisen på meg før det i det hele tatt har blitt åpnet skikkelig!


en herlig fredag ønskes alle rundtomkringsen :)

6 kommentarer:

  1. Här skall också städas och skuras idag, det blir en hektisk dag. Några paket skall packas och skickas. Lite målning av möbler, och sen auktion ikväll! En helt vanlig dag...smiler.
    Önskar dig en fin helg och god bättring till maken!
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Härligt med sol det vill jag också ha, här snöar det för fullt :-((
    Läckra golv det där! Om inte annat kan man måla en bordsskiva i harlequin snyggt det också. Kram från Annica.

    SvarSlett
  3. Flittige deg da!
    Ja, sånne gulv er knall-flotte på de rette stedene.
    Ha ei strålande helg, og god bedring i heimen!

    Klem ;Mona*

    SvarSlett
  4. Herlig arbeidslyst å spore:) veldig flott det malte tregulvet:)

    SvarSlett
  5. Jasså, du har tröttnat på Yatsy, det som är såååå roligt ;)
    Underbara bilder, men själv föredrar jag vita eller rena trägolv....resten hade jag gärna haft hemma hos mej.
    Ha en skön helg, Kram ullamaria

    SvarSlett
  6. Vad roligt att du tittade in och tack för dina rara ord, en härlig blogg du har, hälsar gärna på igen, synd om mannen som inte är kry, ha nu en skön helg, kram VIOLA

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.