torsdag 10. februar 2011

Juhu...

...som jeg gler meg! For akkurat dette antrekket skal nemlig bli mitt:)
Kjeeempefin tunika med teksten I love Vintage bakpå, og med tilhørende underkjole! Fint,ikke sant?


Jeg måtte bare hive meg på telefonen til Hege med bloggen og butikken Cute N´Cool House som av alle steder ligger i Hjørungavågen...jeg som omtrent trodde det ikke fantes butikker i hele Hjørungavågen men sanneleg,der er ihvertfall en som frister med både ett og annet som dere ser.Det er egentlig mest interiør og gaver hun selger der,men kunne ikke motstå å bestille inn desse superfine tunikaene...og like svak i sjelen er jeg så nå gleder jeg meg viiiirkelig til mitt nye,kjekke antrekk og en kjøretur ut til Hege!
Det er vel ikke akkurat en godt skjult hemmelighet t jeg liker å ta meg en tur utigjennom "øyane" som vi sier her,jeg har favorittbutikkene mine der ute og anbefaler alle som har lyst å gjøre noe annet enn å trakke rundt på Moa å ta seg en kjøretur i flott natur,finne litt spesielle butikker meg god service og ha seg en kosedag!!!


          det skal nemlig jeg....ettehvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.