onsdag 9. februar 2011

Hübsch er navnet.....





...und hübsch ist es auch!!Sehr!
Nok et dansk merke med mye fint;Hübsch ,kanskje litt i samme stilen som mange andre men kjære vene,vi liker det likevel.Og det som er med enkelte leverandører som blir så "store" og populære er jo at de ikke klarer levere ordrene til alle,og man ofte må vente både lenge og vel,-og lenger enn det,så det kan jo være bra med enda flere aktører på det akk så umettelige interiørmarkedet! Min appetitt er ihvertfall uendelig....på den slags.Men noe frokostmenneske er jeg ikke....klarer liksom ikke å begynne å spise med en gang jeg har stått opp.Og nå leste jeg i avisen eller hvor det nå var at det visst ikke var så sunt med frokost lenger.Jaja...hva blir det neste?Jamen er det farlig å leve...man kan dø av det!!!!!
Så derfor er det bare å kose seg med blogging og alt annet som gjør livet godt:)
ikke sant ?

1 kommentar:

  1. ja de hadde mye fint..kommer snart til Emma`s Verden noe av det de hadde ;))
    håper du får fantasiene oppfylt med frieri Tove :)) ..lykke til ;)
    klem Anne♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.