tirsdag 22. februar 2011

Gentlemen only......





                                                   kilde 













...ja for tenk,i dette fantastisk kule og røffe lokalet var det faktisk en gang en "herreklubb"
- synes jeg nesten kan kjenne eimen av sigarer og whisky!
Og så er jeg jo såpass rar da at jeg synes lokalet akkurat slik som det fremstår her er bare helt fantastisk...se alle de fantastiske detaljene som patinen på veggene,trappen...fantastiske søyler...dette har nok en gang vært et ganske så ærverdig lokale! Og det må være et perfekt lokale nå også,ser du ikke for deg en fotoshoot her inne,eller kanskje filming? En skikkelig spennende og mystifistisk scene for eksempel???
Mystifistisk er forresten jeg også...blir blogginnlegg nummer to på kort tid her men jeg sitter og venter på tlf fra Medi3 hvor jeg opererte.Lille,rare meg har selvfølgelig klart å få noe voldsomt med utslett især under armen som ble operert,og da er det som regel skrotten min som sier fra at den er misfornøyd.Samtidig har jeg litt utslett ellers de vanlige stedene siden det månedlige snart er i anmarsj,så  der er nok en sammenheng der men det er bare så ekstremt mye under den armen som sagt at jeg syntes jeg måtte si fra og spørre.Det kan jo være et tegn på at ting ikke er som de skal??? 
Tror den tidligere Herreklubben skal være sjeleglade de ikke slapp inn kvinnemenesker med alle sine hormoner...mye rart de fører med seg ser dere :)
Men men...vi får ta det med på kjøpet,er i grunnen veldig glad jeg kom til verden nettoppakkurat som kvinne:)
         skål for det:)

5 kommentarer:

  1. Ja der hadde jeg likt meg godt, akkurat som det er! Kanskje litt mer møblement hadde gjort seg?
    Atmosfære!
    Ha god bedring Tove!

    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Røff stil der ja. Håper du blir bedre, bra å sjekke opp en gang for mye enn en gang for lite. Ha en fin dag min venn....klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Väldigt rara barnbilder i förra inlägget.
    Tänk vad det ska ha pratats om oss kvinnor i det herrerummet ;)
    Om alla våra rynkor och trasiga kroppsdelar, och ju mer groggar desto fulare vart vi.
    Har du inga bilder från ett riktigt kvinnorum??
    Med lite stil och elegans och goda dofter ;)
    kram ullamaria

    SvarSlett
  4. Kom tilfeldigvis innom bloggen din...og dette ser ut til å være en blogg etter min smak!
    Jeg legger meg derfor til som følger :).

    Flott lokale du viser idag - tøft akkurat som det er spør du meg!

    -Einy

    SvarSlett
  5. Faded beauty...
    Love these beautiful, textures and colours.
    Debbie
    powder blue

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.