torsdag 13. januar 2011

øynene opp for.....


Fantastisk kjøkkengulv...og legg merke til de gule flisene over kjøkkenbenken...
fargerikt og herlig ...ikke rart den lille jenta løper lykkelig over gulvet :)

...franske ceramikk-gulv!
Lekre fliser med de nydeligste mønster...passende til alle slags rom!Klassiske og tidløse er de også....og det blir ganske så personlig å velge noe sådant spør du meg.Dessverre står ikke jeg i umiddelbar fare for å få meg nye gulv noen steder rundtomkring i heimen her,men om det så var skulle jeg jammen å det vurdert å bruke noe slikt en kvann plassen,det er sikkert og visst!



En av de store leverandørene på slikt er b.l.a svenske Stiltje,som forøvrig har mye annet snadder slik at det ble en liten tur ut på viddene her nedom...de selger for eksempel den nydeligste malingen i helt perfekte farger,og da kan vi heller snakke litt business for frøken Andersen også etterhvert,for males skal det ihvertfall gjøres når det vårast etterhvert.....

 Og sannelig selger de ikke møbler også!!!!! Hiiiver rett så det etter pusten her jeg sitter,akkurat en slik rød stol hadde jo vært midt i blinken på Linus sitt rom ved pulten!!!! Må sjekkes opp,forstår jeg!!!(så satser vi på pusten normaliseres!)


                                                           Råeste stolen altså!!!!
Neeeeii,fy da....prisen var ganske rå den også fant jeg nettopp ut i web-shopen til Stiltje....original Tolix koster bare knappe 5...med noen nuller bak vel og merke :/  
Franske cementgulv har jeg sett b.l.a hos Stiltje ,Marrakech Design , og noe som het Designgulv.se (skal finne tak i adressen der :))

Nå skal jeg derimot konsentrer meg om et ganske så annet "gulv" - isen på veien skal forseres med Linus,meg,to overkåte hannhunder og en en viss frøken midt i løpetiden.Broddene mine er mine beste venner these days,for å si det slik ;)

3 kommentarer:

  1. Mye lekkert av fliser, farger og møbler du viser! Jeg er nok litt pysete med farger...holder meg til brunt, hvitt, grått og sort;).

    Må du være forsiktig på glatten!!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Jag gillar klinkers golven riktigt mycket. Vi har klinkers i många rum i Skogslyckan. Vi reste till Polen när vi byggde huset och köpte över 100 m2 klinkers!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.