tirsdag 25. januar 2011

Svenskene kommer etter.....










.....i full fart!
Leeeenge har danskene hatt x antall fantastiske leverandører innen interiørbransjen,- det har de enda men jammen synes jeg svenske begynner å komme etter! Se bare på alle desse lekre bildene...jeg fikk i alle fall pustebesvær,hjertebank og utgående nedsegen tunge av alt det fine Olsson & Jensen har å by på! Nesten det beste av alt...de har forhandlere heromkringsen; Bella Blå i Fosnavågen:) 

vakkert,vakrere,vakrest?


1 kommentar:

  1. May i choose something ?? whahahahahhahahh!! love Ria.....xxx..

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.