mandag 17. januar 2011

Calling Air France....










I need a ticket! Trenger forresten også sponsing fra Norsk Tipping i samme slengen,sånn jeg kan reise til Maison & Objet messen i Frankrike og bare shoppe som en gal til min lille inni-hodet drømme-butikk ...som for eksempel kunne solgt alt det fine på bildene her nemlig!Med mer ;)))
Love the lamps,the furniture,the fabrics - dette merket hadde virkelig mye helt etter min smak!Sukk og sukk..og såååå lekkert presentert da!
Hihi,her kom Martine og satt seg på fanget mitt og lurte på hva jeg styrte med,og så ser hun på bildene her og lurer på om ikke den lysekronen er en lampe som jeg har??? Joda...det er slettes ikke ulikt,for denne smaken har jeg hatt lenge og jeg har ofte karakterisert smaken min som både kjerringete og tantete,liker snirkler og dobber og dill og dall...godt at det er litt på mote innimellom med alt slikt jeg liker også.Kombinert med litt tøft så blir slike klassiske møbler og lamper en perfekt kombinasjon er nå min mening!tøft-fint liksom! Han hadde rett han karen,som en gang ga meg kallenavnet Lady-Madonna......
med det mente han at av og til gikk jeg kledd som en lady,og av og til røffere som Madonna...og slik er vel smaken min når det gjelder interiør også.
Dette må vel karakteriseres som lady-siden vil jeg tro :)



 
klikk her  så kommer du til hjemmesiden hvor alt dette overlekre fra franske Coquecigrues er å finne!

Blir du med på turen eller?

4 kommentarer:

  1. Ja takk til ALT og da mener jeg ALT!!
    Sukk,så masse fint de hadde.
    Nå er det bare og vente på tlf fra norsk tipping:))))
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Men vilken fin grön nyans det var på väggarna...
    och jag kan tänka mej allt annat på bilderna också ;)
    jag hänger på;)
    kram ullamaria

    SvarSlett
  3. Underbara bilder och ting, jag hänger med, skall bara vinna en miljon först!!
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Hallo! Takk for fine ord! Og berre så du veit det, eg er lite i senga om natta for tida... Typisk når eg er gira og kreativ. Ikkje sunt for kroppen, men eg får tenkt mykje! :) Flotte ting du viser; eg er nok også ei blanding av det florlette, og det grove.

    Du får byrje med å slenge inn nokre kupongar, og håpe på full pott! :D

    Ha ein fin dag vidare!
    Klem frå Elin!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.