tirsdag 14. desember 2010

kvinnelist.....

























....er lure greier.........og jeg håper jeg kan lure Gubben min nå altså!!!! Han er ikke så god å få til,men prøve må man jo ihvertfall!
Så her legger jeg ut noen av julegaveønskene mine...kanskje,kanskje er jeg heldig og han tilfeldigvis ser dem...sånn hvis jeg absolutt  like tilfeldig går vekk fra pc´n med denne siden oppe,tji-hi? ("Opps,glemte visst å slå av pc´n liksom")
Har egentlig flere baktanker også skjønner dere! For de ønskene jeg setter opp her,er liksom ikke av det billige slaget.Dørene til venstre kommer fra chicantique og koster knappe 4000 for to - Emmas Verden!(Jeg fikk låne det fine bildet her hos Tines Kreative Hjørne,som forøvrig har myyyye annet fint også)
Prøvedukker står høyt på ønskelisten og jeg kommer vel til å anskaffe meg selv om det ikke kommer en dalende;bestilles hos svenske Himlarum ,ca 3000 kroner med frakt.Grå variant takk!!


Under her er to overnydelige valper som nettopp har fått vise seg frem for første gang,-i går offentliggjorde Gunilla og Francis på Kennel Kingsleah i Sverige bildene av sitt siste kull,og jeg kan tenke meg både den oysterbrindle jenta til venstre og/eller denblåbrindle gutten til høyre!15000 pr.stk....pytt,pytt!
Er de ikke bare helt vidunderlig skjønne?Åååå....smelte,smelte!!!
 Er Gubben virkelig kjekk så setter han i gang det reneste Sherlock Holmes arbeidet og leter på nettet etter en lignende klokke...Moraklokke heter det det? Ihvertfall samme utforming,men kanskje i kremfarget/hvit?En slik klokke jeg ha en gang,nemlig!Klokken under henviser til den gedigne,store klokken som Anne har oppe på Emmas Verden og som jeg også ønsker meg,den koster 1500 kroner takk:)
En rosa (eller lyseblå eller creme) Kitchenaid-maskin har lenge vært en drøm,-tenk alle gode kakene jeg kunne lage til han da...hint,hint!!!!Glad i kaker den karen ,og jeg synes i grunnen og kakebunnen det er gøy å bake!Bare 4-5ooo kr!

Nå håper jeg mine høyst urealistiske ønsker til ganske så avskrekkende priser får han til å tenke fort,gale og en smule panisk så derfor bringer jeg tipsene videre til det billigste alternativet!Som faktisk er helt gratis,kan lages selv på høyst fornøyelig vis faktisk og vil gi glede mange år fremover.You know what I´m talking about Gubbis: ny baby!!!!!!!Intet i hele verden ville glede mitt hjerte mer enn nettoppakkurat det - og jeg vet to andre som også ville blitt glade storesøsken!
Selv om han bare har tre uker igjen som Remakjøpmann og takk og lov for det,så trår jeg til med et vettugt  Rema-slagord :
Det enkleste er ofte det beste !

the best things in life are free:)

(Det skal her legges til at Gubben er ytst motvillig til familieforøkelser ...
men jeg skal søren meg ikke være den som gir opp!!!!Man må kjempe for det man har troen på og lyst til)

7 kommentarer:

  1. Manga flotte ønsker her frue ;-) Men satser på at du får oppfylt babyønsket jeg da tihi...Alle gode ting er tre vet du. Lykke til og så gleder jeg meg til noen måneder frem når den gode nyhetem avsløres som vellykket!! Stå på Tovemor!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jag äger en Kitchen Aid creme färgad, jag bara älskar den !!!

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg, og jeg tipper at det siste ønske er det letteste for din mann å oppfylle, kanskje,,,, Mange av de andre kunne jeg godt tenke meg jeg og , Moraklokken yes, og kitchenaid...noe for meg og. Jeg er spent på hva du får oppfyllt, for man bruker ihvertfall å få en av tingene man ønsker seg, så det så...det kan du hilse din mann å si...lykke til

    SvarSlett
  4. That pink kitchenaid !!!! ooo wowwwwwwwww........love Ria......

    SvarSlett
  5. Ha, jag skrattar så jag kiknar;)
    Du är för rolig du...
    Ska bli spännande att se vad du får av din man, att få en ny bebis är ju det billigaste alternativet nu till jul ;)
    Det blir ju dyrare om nio månader bara!
    Kram ullamaria

    SvarSlett
  6. Hi, hi, ja her har du jammen gjort det enkelt for din kjære. :o) Jeg er helt sikker på at han vet hva du blir aller mest glad for. :o)

    Kos deg med drømmen... Jeg krysser fingrene for deg! :o)

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Simply had to pop on over and pay you a visit after I'd read your lovely comment on Ria's blog @ It's Me.

    I absolutely agree with your sentiments here...the best things in life truly ARE free!

    Unfortunately, I cannot speak Norwegian, so am unable to read your blog, but I'm loving the pictures and presentation.

    My husband and I visited Norway a few years ago - he attended a conference at the University of Bergen - it was during the last but one Soccer World Cup (This year's was held in SA, where I live!). It was summertime and so we had those never-ending days to fill with all the wonderful sights, sounds and colours of Bergen. We also took a ferry trip around some of the fjiords and a bus trip into the mountains. It was a magical holiday, one I will never forget!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.