fredag 10. desember 2010

Knock,knock.....









...who´s at the door?
Bare meg,som banker på denne utrolig vakre døren på Chateau  Les Merles   


Et aldeles vakkert,nyrenovert slott beliggende ved elven Dordogne i Frankrike.....


Her er det hotel,restaurant..
spa,golf,bistro...
-alt man trenger en 
liten romantisk weekend for to for eksempel....ikke at jeg tror noen jeg kjenner tar hintet da...hildrande du skulle nok blitt jubel bare om en viss samboer var hjemme og tilstede en hel weekend!*lol*


Men det var de drømmene da....
det var da så fint og skjønt her.......





men må nok ikke bare knocke på døren,må visst knocke meg selv litt i hodet også for nå har min lille hyrdestund med frokost attåt her ved Mac´en fløyet avsted og det er på tide å komme seg på jobb!!! Snakke seg om reality check.....

Virkeligheten sucks,hihi

2 kommentarer:

  1. For et nydelig sted å drømme seg bort i da! Det hadde vært noe med en romantisk weekend der ja... Men med tre viltre barn skal det godt gjøres å få barnevakt en hel helg, så det blir nok med drømmene her også;)

    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  2. Knock, knock...

    Hei Tove

    Da er det min tur til å banke litt på døren din. Dette er ikke julenissen, men bare meg som har en liten hyggelig overraskelse til deg. :-)

    I dag har jeg trukket vinneren av giveawayen min om et års abonnement på Vakre Hjem.

    Og vinneren er - deg!

    Gratulerer så mye! :-)

    Send meg adressen din og jeg skal gi Vakre Hjem beskjed. Du kan sende den på: fmj@broadpark.no

    Ha en glitrende dag!

    Førjulsklem Franciska :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.