onsdag 1. desember 2010

Innskriving....

....det var spennende greier det,syntes Linus,og gledde seg voldsomt til den store dagen.Moren var vel både stolt og vemodig på samme tid:/
Men har du sett på makan....for en ramp!
Guttungen hadde ikke før kommet inn på kontoret før trasset satt inn,og han fjaset og tullet og var så tøff at en brøkdel hadde vært rikeslig!Kjente ikke igjen min egen gutt og forstår ikke hva som gikk av Linusen....og jeg følte jeg satt der og skjente på han hele tiden...uten kontakt med abonnenten vel og merke...og det var ikke noen gøy følelse!Så nå lurer vi på om vi må søke noen ekstra år til på barnehagen....om ikke den store,fæle skjennepreiken Linus fikk i etterkant hjalp og sitter i minnet neste gang han tror han er kul!
Nå må jeg innrømme jeg er fryktelig spent på hvordan det skal gå når han skal på skole....
vil jo gjerne ha en snille,kjekke gutt da!
Og det er han som regel også,forbasket at han skulle finne frem jæve... i seg akkurat denne dagen:(
Sånn er det å være mamma.....av og til kommer det en og annen prøvelse og da skulle man gjerne hatt en fasitbok på lur!Får satse på at morsinstinktet er det beste og følge magefølelsen - så blir det vel bra til slutt:)


er glad i fanten min likevel:)

1 kommentar:

  1. Saying hello to you my dear Tove.....have a nice evening....the magazine is not arrived yet.......i wait and wait....hahahhhahah!!....love Ria.....

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.