torsdag 16. desember 2010

Feriedrømmer.......

...er gode å ha når man sitter og hutrer og fryser!

Å stå opp på Sunnmøre i dag var nemlig k-k-kaldt!

Har fyrt opp og venter på varmen skal komme.....

Nå skal jeg ha meg en sen,men god frokost...ingen servitør i sikte....


Men så deilig det hadde vært å få komme til dekket bord!

Eller oppredd seng?

I slike idylliske,koslige rom?

Drikke alkoholholdig drikkevarer midt på lyse dagen...

Friske blomster overalt (og jeg som glemte igjen sviblene mine på butikken i går)

Betjening som gjør sitt beste for at vi skal trives!

Hmmm....et loveseat - kanskje Gubben blir med?Romantikk i luften?

Avslapping og ro....litt sånn i motsetning til hverdagslivet.....

gamle dører gjør fruen glad:)

Og en heeelt hvit sofa....det kan man ikke ha her til gårds akkurat!

Stemning i hvert et hjørne,ja rundt hvert tre!!!!

Mmmm....masse deilig fersk krydder gir lovnader om deilig mat!

Lekkert servert!

Jovisst kan et hode drømme litt!!!

Om en kald pils på en varm dag?

Ser ikke så verst ut dette heller da.....

Synes jeg kan høre det gamle tregulvet knirke:)

Perfekt for fantebarna!

Ingen voksduker i sikte her nei ....

Og enda et lekkert soverom....hvilket skal man velge?
Luksusproblem!

Kokken i sving på kjøkkenet,hva står på menyen tro?

Bordene er ihvertfall dekket og klare!

Gjennom de åpne vinduene kjenner vi en mild sommervind,som lukter nyslått gress og blomster,tipper jeg:)


Skulle det bli  kaldt,er der jo alternativer;
hoppe i sengen og varme seg under dynen,eller tenne opp i den lekre kakkelovnen!

Like fint er det ute!

Som inne!

Wreta Gestgivferi


Tenk å kjøpt seg en campingvogn,kjørt litt rundt i Norge og Sverige og fått med oss litt både for små og store,og gjerne noen hundeutstillinger i samme slengen?Det synes kunne være dne perfekte ferie neste år.Og da kunne jeg virkelig ønske meg en natt eller to på dette vidunderlige stedet i Ålberga, Sverige! Bildeserien på hjemmesiden til Wreta er bare så innbydende på alle måter;ikke bare viser de alle de nydelige rommene,men måten de inkluderer bemanning,viser frem mat...ja til og med matlaging,vitner for meg om et sted med varme og omsorg og ypperlig service!
Dette likte jeg veeeeeldig godt!Fikk nesten varmen i meg bare av å se på bildene...men bare nesten altså.Kjekt er det likevel med snø til jul:)


med andre ord: klager ikke:)

1 kommentar:

  1. Ser jo helt ubeskrivelig ut der....vi stikker dit som svenskene sier. Nå syns jeg det er mye jeg må for tiden....og nå må jeg på nok en julegavehandlingsfrustrasjonstur...klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.