tirsdag 23. november 2010

What a feeling.....

...aldri så galt at det ikke er godt for noe! Sanne ord,som til stadighet erfares og man må bare gjøre det beste ut av tingenes tilstand der og da,ikke sant?
Slik tenkte jeg også i går,da Martinemora låg på sofaen og jeg måtte være hjemme!
Dermed bød det seg en gylden mulighet til å få gjøre ting som har stått i kø på ventelisten her lenger enn noe sykehuskø kan skryte av vil jeg tro...


Slik ble det til at jeg  lekte sydame i noen timer!(Jada...etter at symaskinen ble gravd frem og tørket støv av da)
Klær som har lagt på vent for reparasjoner ble lett frem,og jeg reparerte og reparerte,hmmm der fikk jeg en Pompel og Pilt flashback men det er en annen historie......
En genser jeg kjøpte på Zara i London til Martine hadde for lange ermer,men ble perfekt etter noen minutter ved symaskinen...trodde jeg.Men neida,den skal den unge damen aaaaaaldri ha på seg!!!!Bare så jeg visste det!!!!!Styggeste genser´n hun hadde sett!
Vi fant en kopi på H&M en dag,den var visst superkul mente hun på ...og jeg konstanterer bare nok en gang at jeg gleder meg ellevilt til puberteten not !Tightser kommer hun stadig vekk hjem i med revner...ikke så merkelig egentlig for det har hendt mer enn en gang at jeg finner henne dinglende enten høyt oppe i et tre eller i et klatrestativ når jeg skal hente henne.Heldigvis.Det er jo sånn det skal være,kjempeflott ungene leker og utfolder seg.Så får jeg heller fikse på det som fikses kan!
Men for en deilig følelse det er å få gjort slikt som har lagt på vent lenge!Rene skjære lykkerusen etterpå,så jeg anbefaler alle på det sterkeste å ta tak  i en ting de har utsatt i dag og jeg skal love du blir fornøyd med deg selv etterpå!
Overskriften kom fra Flashdance,jeg av slutter med Nike:


               just do it!!!

1 kommentar:

  1. Reparere, dividere, multiplisere, distrahere..? ;)
    Jovisst er det godt å blåse støv av symaskinen til tider og krympe reparasjonshaugen. Er nemlig helt enig med deg i at unger skal henge og dingle i trær og sånt til tider. Det ser man faktisk altfor sjeldent "nu til dags". Hvor er ungene i gata? Joda, de sitter inne og spiller dataspill. Ikke sunt..

    God tirsdag! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.