onsdag 3. november 2010

Well did you ever!!!!!!!!!

Sett på makan! Skribenten her måtte ihvertfall gni seg godt i øynene ..ikke bare fordi dette ble observert tidlig på morgenkvisten men det var jo litt av en overraskelse i tillegg!!!
Sammensuriumet har fått award! 


   Juhuuuuuu :)


Det var kjempekoslig at noen synes jeg fortjente den!Noen er forresten i dette tilfelle Mona med den deilige bloggen Norwegian Moods ...kan bare fortelle dere en gang for alle at den er vel verdt å følge med på for den berta finner mye snadder rundtomkringsen!Jeg er på daglig besøk iallefullefall!
Så tuuusen millioner takk Mona!


Som seg hør og bør følger det litt arbeid med en award...skulle blott mangle;)
Man skal nemlig


   *takke pent
    *Kopiere inn awarden på bloggen
    *Fortelle 3 ting du liker å gjøre
    *Og til slutt sende awarden videre til 5 andre


Med andre ord må man tenke litt.....og siden jeg egentlig er stuptrøtt og kjenner jeg har brukt opp dagens tenkekvote så legger jeg meg på lading og ser hva hodet får til i morgen....
Du skal få en dag i morrå,med blanke ark og farge stifter til.....
Godnatt fra denne kant med ønsker om sweet dreams til alle og ny inspirasjon ved oppstart i morgen:)))


atter en ny,våt dag:
Da har jeg snorket i noen timer og våknet med en god klump bak i halsen,ikke helt godt å svelge men pyttsann....jaggu kunne det vært verre!!! Så nå slurper jeg fjuske-kakao og satser på det hjelper litt::
Og så er det alltid deilig å ta noen minutt på rompen ved pc´n her og ha en time-out,- har allerede satt på vaskemaskin,oppvaskmaskin,brettet klær og nå er det STORE strykemaratonen som er neste punkt på dagens meny!Men jeg har først noe uoppgjort her ...nemlig å sende awarden videre.Og det kunne jeg gjerne gjort til nesten alle og enhver - så mange flinke bloggere som har de nydligste bilder,idéer og byr på seg selv!
Men jeg begynner i nærmiljøet,og gir først awarden til solstrålen Anja på Gavehuset her i Langevågen...det er ei jente som biter tenna sammen og smiler samme hva,til tross for en rygg som er lite samarbeidsvillig.Anja har virkelig kommet i gang med bloggingen sin og presenterer alt det fine hun har å by på i butikken sin!
Så en award til en annen Mona som er så herlig og god og snill og som i desse dager trenger en ekstra oppmuntring,Villa Vårfrubakken heter bloggen og her er jeg stadig på besøk og nyter vakre bilder,vakre ord! 
Nå begynner det å bli vanskeligere....tror jeg holder meg innenlands selv om det er et par brennheite kandidater ute i den store verden!Nina som lever i en gal verden: Ninas gale verden  er ubarmhjertig ærlig og legger ikke noe imellom enten det er på godt eller vondt og jeg liker det nå slik jeg da,og leser med fryd det hun blogger.Vær akkurat slik du er og skriv akkurat slik du gjør Nina - I like it!
Hanna på Sjarmerende Gjenbruk er en perle....hildrande du for noen vakre bilder den damen tar,og for noen idéer hun har!!!!!!! Hatten av for henne...og tenk nå kan vi også igjen kose oss med julebloggen hennes Sjarmerende Jul:)
Nå står det mellom et par tre stykker her....Ann på Glassveranda er helt på tampen men jeg velger likevel bloggen Tomines Hjem som jeg koser meg masse med, - mange fine innlegg og så har hun vendt det negative til noe positivt...etter sin svigermors død har hun begynt å selge miss kitty klokker til inntekt for kreftsaken...ganske imponerende!Aller helst skulle jeg helst hatt meg en handlerunde sammen med denne dama,så kunne vi snopet både litt til oss selv og jentene våre,hihi :))
huffameg...skulle visst hatt flere å dele ut men "sånn blei det slik" og basta bom med det.Jeg dveler ikke mere ved valget og hiver meg akk så entusiastisk over de strykeklare fjelltoppene jeg skimter på spisebordet les:tusler mooootvillig mot veggen av klær som venter...hjeeeelp


Så var det desse tre tingene jeg liker å gjøre da....hmm,-det kan være så mangt.Men jeg nevner noen virkelige godbiter som gjør meg fornøyd og glad:
*eeelsker å shoppe (bombe???)
*får jeg børste hund og gå på turer med hundene uten unger en og annen dag er det    bare top of the pops!!!
*rydde,vaske,ommøblere og sysle i heimen gjør alltid godt også!




Håper de utvalgte setter like stor pris på awarden som meg...koslig å bli tenkt på i en slik sammnheng synes nå ihvertfall jeg,så 


       tusen takk og værsågod :)





3 kommentarer:

  1. Hehe, da takker jeg pent tilbake for herlige komplementer med det samme! =D

    God og stor klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk kjære Tove for vakre ord og award!
    Dette setter jeg stor pris på.

    Velkommen innom bloggene mine i julestria og ellers.

    Ønsker deg en deilig kveld...

    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  3. Underbar läsning.
    Nu har jag tagit ett nytt ord till mitt hjärta ;
    fnuske-cacao!!!
    Tack, helt underbart
    kram ullabella

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.