søndag 21. november 2010

Tomorrow,tomorrow.......

..... da skjer det folkens:)
Jeg var en mnd for tidlig ute og trodde det første nummeret av Boligdrøm skulle komme ut 22.oktober - men neida...det ble en laaaaaangt fødsel og i morgen skjer det altså,bladet er å finne i butikkhyllene!!! Jeg var heldig å få kjøpe det på Narvesen på lørdag....takk til snille Hild:)
Mange fine reportasjer...har bare snust gjennom bladet i full fart til nå men nå skal jeg straks til å finne sengen og da tar jeg det med.....
garantert sweet dreams i sengen,om enn ikke i sovende tilstand :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.