søndag 21. november 2010

Rødt derimot....




 ....er en særdeles likandes farge,ikke minst i denne tid.However....så nekter jeg å skrive noe som helst om julen før 1.desember....for min del så blir julen totalt over-eksponert og samme hvor koslig og herlig det er med jul så kan det faktisk bli for mye av det gode...for min del ihvertfall.Men akkurat det,som alt annet,er selvsagt opp til hver enkelt:)


Men desse putene fra Princess bare roper på meg,og jeg skjønner at det bare er å lytte til min indre stemme (skal man ikke det???) og gå til innkjøp av både Strull-oppskrift og de smårutete runde putene her - de er som skapt for kjøkkenbenken min!!!!


kjempekoslige:)



2 kommentarer:

  1. Beautiful reds !!! happy sunday darling......love Ria.......

    SvarSlett
  2. Underbart med rött och vitt...
    Jag öser på med jul nu och det är lika skönt att ta bort det efter julhelgerna ;)
    Då får vi ta in tulpanerna istället ;)
    kram ullamaria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.