fredag 12. november 2010

Lørdags-godt...




 ...det må man ha!
Ihvertfall ungene...de har vel knappt fått søvnen ut av øynene og hoppet ut av sengen og funnet ut det er lørdag før de syns at lørdagsgodt kan være både frokost,middag og kvelds.Men så vel er det nok ikke......


Her fant jeg en godteri-butikk jeg også kunne tenkt meg å snopet litt i....sikkert mye godt å tygge på men jeg ser jo på alt det andre også jeg da:)


Mange koslige gammeldagse ting her inne,og da faller jeg pladask jeg! Falt pladask faktisk for hele butikken,med den skjønne innredningen og de nyyydelige fargene...ble noe annet enn Godteriland liksom:/


Bildene er fra  butikken Suck and Chew i London....og må  for min del sporenstreks settes opp på listen over butikker og sånt som jeg må innom på neste besøk!











(Og nå gjenstår det å se om jeg får fikset mitt lille problem,- når jeg redigerer bildene og runder kanter etc pleier jeg å lagre det på skrivebordet men akk o ve og store forferdelse....her var det noe mystifistisk på gang som gjorde at det ikke skjedde...hmmmmm???????


       God helg med masse lørdagsgodt:)

5 kommentarer:

  1. Näe,,, så läckert.
    Vill ha allt i butiken....
    Jag älskar dina sidoheaders, var hittar man dem?
    kram ullamaria

    SvarSlett
  2. Hei Ullamaria,- header og bakgrunn finner du her
    http://www.blo64rt.blogspot.com
    - utrolig mange fine å velge i :))))
    kram

    SvarSlett
  3. Takk for besoeket paa bloggen min! Jo, jeg er saa Norsk som noen, men pga keyboardet mitt, faller det lettere aa skrive paa engelsk. Jeg liker veldig godt aa faa kommentarer fra Norge!
    Flott blogg du har og lekkert innlegg
    fra London.
    Ha en trivelig Norsk helg, med
    loerdagsgotterier -)
    -Sylvi

    SvarSlett
  4. Hvor fint som helst, Tove. Den butik ville jeg gerne selv eje - dog ikke for sukkersagernes skyld!

    God helg
    Klem Helle

    SvarSlett
  5. Hold da op for en lækker butik !! Klem Betina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.