onsdag 27. oktober 2010

Ikke så dumt....





 ...å ta turen til den vidunderlige nettbutikken 
Ruche ! 
Ble tipset om dette stedet via en annen blogg for en stund siden,og siden har jeg egentlig vært frelst og er innom ganske så ofte,for her kommer det noe nytt hele tiden! Mye tøft,og til veldige greie priser :)
Frakt og toll tilkommer riktignok,men med den lave dollaren så blir det likevel fullt ut kjøpandes!


Så er det jo gøy med klær som ikke så mange andre har også da....


I tillegg synes jeg bildene var eventyrlig vakre! Det har jeg aldri noe imot :)




Testet forresten Nelly her en dag..har ladri vært inne der førfaktisk,men det var vedlig greit altså med motevisning på hvert plagg etc.Men det ble jo med tittingen da....billigst det  ;)





alltid så kjekt med nye klær:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.