torsdag 2. september 2010

Syting og klaging...


Hendene mine gikk Hulkens en høy gang,- nå synger jeg nesten en lykkesang!


Fingrene var hovne og fulle av sår,- "Helvete!" sa  legen og beordret: "Nå du hjem går!"


Nå har hendene mine hatt en uke med fred,nå kan fingrene bøyes både opp og ned!


Tilstanden kommer seg litt etter litt,- eksem det er noe ordentlig dritt!


Salve og hansker har lykke gjort..det gror og det gror - men ikke så fort!


Gleder meg til å få gjøre noe fornuftig snart...å ikke gjøre noe er så veldig rart!!!!!!













1 kommentar:

  1. Hei der, jeg vet nok hva du snakker om når det gjelder eksem. to av mine barn har vært ille plaget, og det er virkelig en plage. Så morsomt du har skrevet .....du tar det ihvertfall med godt humør...tilsynelatende. Her er virkelig høsten kommet....kaldt og klart idag...tror jeg tar meg en liten tur ut i skog og mark og snuser på høstlufta. Ha en herlig kveld....klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.