tirsdag 21. september 2010

Snikende ullteppe....




Hundene får av og til godbiter innimellom tørrforet sitt...godt med litt forandring for dem også tenker jeg....gud om jeg skulle tygd harde frokostblandingsdingser dag inn og dag ut...blæææh! Eller godbiter....det høres ikke akkurat så delicious ut; tørrfisk er så som så,men verre er det med grise-ører,grisehaler,oksestruper,oksepenis,vom,innmat,kalkunhalser....høres særdeles lite fristende ut i mine egne ører,men de firbente her i huset blir bokstavelig talt hoppende glad når sådanne uappetittlige saker står på menyen!
De pleier å få en ting hver...men på merksnodig vis er det som regel snuppeluppa Talisa som ender opp med både Raskoh og Pisty´s godbit.Ikke rart hun er småfeit,svenskefrøkena!!!! Fikk knipset noen artige bilder fra en liten seanse i dag....Pisty kom snikende og skulle lure til seg beinet sitt igjen...forsiktig,forsiktig.Men nå nei du....Talisa skjønte hva som var på ferde og passet på - men hun hadde visst gnafset fra seg og ga seg ganske lett denne gangen...måtte bare passe på å fortelle broren at det var hun som var sjefen...over maten i huset ihvertfall!
Synes de var såååå søte at!!!!

2 kommentarer:

  1. Viktig å vise hvem som er sjefen ja. Så aldeles nydelige klær i innlegget under...herlig. Ha en koselig kveld...skal snart fylle tekoppen min...klem

    SvarSlett
  2. O my......did all goes well????....why two bones???? love Ria...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.