tirsdag 28. september 2010

Sinnasnekker´n

Nå som jeg går sykmeldt blir det en del tv-titting ekstra...vanligvis jobber jeg jo nesten hver eneste kveld så jeg må...noe flau riktignok...innrømme at jeg koser meg litt ekstra.
Et av de programmen jeg pleier få med meg er Sinnasnekker´n Otto Robsahm - alle program om hus og heim glir rett ned her i gården ...som om det var noen bombe:)


Men faktisk må jeg innrømme at han Otto,han inspirerer meg faktisk! Med sin strenge stemme beordrer han familiene til  prioritere tid til å ferdigstille prosjektene sine,- og jammen har jeg hatt sinnastemmen hans og samme tanken oppi hodet mitt nå når jeg har gått hjemme...og faktisk fått gjort et par prosjekt allerede!Mange gjenstår,det er en annen sak,men man får ta et i gangen!Så der er jeg rett så det fornøyd om jeg skal si det selv!Og jeg syns det er så  rørende og hjertevarmende å se så glade folkene blir,og se når de får hjelp...de har jo bare blitt fanget i en travel hverdag og det tror jeg lett skjer med de fleste av oss så det er lett å kjenne seg i gjen ....
Og så enda viktigere....Otto tvinger damene til å være med på oppussingen og beviser at damene kan hvis de vil,de også,så bare:




                        Hopp i det damer !



2 kommentarer:

  1. Vi har ett liknande program här som heter "arga snickaren".Tycker det är ganska genomgående för alla dessa program att det är en sur fru som inte tycker att mannen gör någonting..hm..gör det själv då. I vårt hem snickrar kaklar och gör jag lika mycket som min make. Man måste bara våga börja...Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Hei, dette programmet må være det eneste innen kategorien hus og innredning jeg ikke har fått med meg. Så det må jeg jo prøve på, eller må jeg si at jeg har bidratt ganske mye til oppussingen både her heime og på hytta. God til å planlegge er jeg jo, og det er jo halve arbeidet, ikke sant..Håper du har det bra i din sykemeldte tilværelse.....klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.