tirsdag 21. september 2010

Opprydding...


I dag tok jeg et skippertak på skrivebordet på mac´en her,og samlet sammen alle bilder som har lagt på lur i leengre tider ...de har nok en gang vært del av en større plan en gang...men det er ikke alle planer som går slik de skal da...noen går rett til bøvels:/  Så da laget jeg like godt par collager i stedenfor,for jeg liker alt som er på bildene veldig godt,men hvor de kommer fra og sånt styr det er rene gjettekonkurransen!Men nå har jeg ihvertfall samlet de her,så kan de letes frem om jeg behøver det senre,og så fikk jeg et litt mer oversiktlig skrivebord...men bare litt.Gubben luer på hva jeg prøver på...ser snart ikke igjen skjermbildet bak alle filene jeg har lagret her...ser ut som et lappeteppe *lol*
Undres om han ser jeg har fjernet en hel del?Don´t think so.....

1 kommentar:

  1. Uff, skrivebordet blir fort fylt her også...men du hadde masse flott på ditt skrivebord da:) Prøver å rydde innimellom, men det fylles fort opp igjen.....men det er vel det vi skal bruke skrivebordet til hihi

    Takk for oppskrift med eplemuffins:)

    Kos deg i høstværet...vi har soool:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.