onsdag 1. september 2010

Hjelp!!!!!

Ja nå må jeg spørre om hjelp,- kanskje kan nettopp du hjelpe?


Det har seg nemlig slik, at frøken Andersen for et års tid siden fant denne genseren i et "Familien".
Hun falt pladask,og fant ut at denne genseren måtte bare trulta Martine ha seg.
Forøvrig kunne det bli et lite problem,siden jeg bare kan strikke og ikke hekle.Men jeg fikk avtalt med en dame lokalt her om at dette skulle hun ta seg av,og dermed gikk jeg til innkjøp av tråd på Husfliden. 


Det gikk så det suste med denne damen den første tiden....men så kom hun sjeldnere og sjeldnere på butikken og jeg ante at her var det kanskje noe galt fatt. Og til slutt kom sannheten frem,- hun hadde visst tatt seg vann over hodet og den heklingen med alle de fargene (4 tråder) ble i meste laget...så hun måtte resignere.Og det er selvsagt lov:)


Men jeg er like langt:Vil fremdeles veldig gjerne ha denne genseren til Martine,og kan fremdeles ikke hekle!
Men det kan kanskje du?Eller kjenner du noen som kan? Jeg håper at noen som kan hjelpe titter innom bloggen min her og tipser meg,da blir jeg sååå glad:)
En eventuell hjelper vil selvfølgelig få betalt for arbeidet dete vil medføre...

Er ikke genser´n bare skjønn da ?????


På Forhånd takk for hjelpen!

2 kommentarer:

  1. Oi der kom et lite stikk i min dårlige samvittighet kjære Tove ;-) Skulle gjerne hjulpet deg men har fått litt mye på programmet denne høsten plutselig med bunadsying, strikkekurs og laging av diverse til julemesse...... SORRY!!
    Håper du får noen til å hjelpe deg :-) Men du får garantert til å svinge heklenåla å er jeg sikker på!!! Kjøp ei lær å hekle bok så skal du se det er ingen sak for ei dame som du!! Jeg sliter motsatt da, klarer bare ikke å strikke mønster...... Derfor har jeg meldt meg på strikkekurs i høst med en gjeng GODT VOKSNE damer ( over 70 er vel godt voksen hihi...)
    Lykke til Tove og igjen sorry!!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Nydelig ....skjønner godt at du vil ha denne ferdig. Kan dessverre ikke hjelpe deg med det, elendig i hekling....for ikke å si helt fri for den slags gen. Håper du får hjelp til dette...hos meg blir det kun moralsk støtte å få......og en klemm da kjære deg.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.