onsdag 22. september 2010

Grått inne,grått ute...









I motsetning til sol i hjertet og sol i sinnet så er det grått som er dagens farge! Inspirert av synet man får når man kikker ut vinduet i dag,så har jeg lett frem mange forskjellige bilder med mer eller mindre snev av grått i seg.Jeg har selv blitt veldig glad i grått og er rimelig klar for å pusse opp ihvertfall den ene stuen her i grått! En grå sofa,ny tapet.....male litt skap og sånt...litt puter med en fin farge på....mmm-mm,kan se det for meg ja!Til og med har jeg funnet ut at jeg skal lage et bilde:skal kjøpe meg et stort lerret og male grått og så lage en slags skrift på...tror det kan bli tøft!Og når det gjelder klær også,så er jeg veldig glad i grått!Det passer til alt,og kan være både tøft og stilig...alt etter hva man gjør ut av det!Hmm...kjenner jeg fikk veldig lyst å dra på shopping akkurat i det jeg skrev det...men i dag skal det børstes litt pels før vi tar på oss regnklær både jeg og hundene og tar oss en real lufte-tur...litt kviasamt er det nok når man sitter inne og koser seg med blogging og denslags og ser ut,men når man først har kommet seg ut så er det igrunnen friskt og godt!
Men er du ikke enig da...

grått er lekkert!!!!

4 kommentarer:

  1. Enig, ferdig med tallerkenhylla, nå er det skapet som gjenstår. Nydelige bilder, for å si det sånn, ikke en ting der jeg ikke vil ha...ja,ja...god høstdag...klem

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig, så enig. Grått er lekkert! Særlig gammelt, grånet treverk. Har fått stor sans for det. I forhold til grått bilde med tekst har jeg lagd et du kanskje ville tatt en titt på. Går du inn på "Cheap chic fix med gammelt treverk" inne hos meg så finner du det. Kanskje et tips du vil like. :)

    Ja det kan være vanskelig å ta seg i nakken å komme seg ut, men det er jo så deilig når man først har gjort det. Med kamera rundt halsen og en firbent venn er livet bare herlig. :)

    Må legge til at jeg fant deg via en kommentar ho Anette Willemine. Tulsler iblant innom kommentarer og finner nye, spennende blogger. Nå skal jeg ta en tur rundt hos deg å titte litt. Virker som du er en allsidig blogger- akkurat som jeg liker det. :)

    Hei og hopp fra Huldrelevenet

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser!

    Tusen takk for kjempekoselige ord inne hos meg. Så bra at du la igjen et spor for kan fant jeg tilbake til deg og den flotte bloggen din. Her var det masse inspirasjon å hente!

    Hundene dine er bare vakre!

    Ønsker deg en deilig høstdag!

    Anette Willemine :o)

    SvarSlett
  4. Wowwwwwwwwwww ...these pictures are great !! Tove.......love Ria...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.