fredag 24. september 2010

Drama Queen








































                            







Ofte tenker jeg på Tricia Guild som fargene og mønstrene sin ubestridte dronning....alt den damen får til.Men her har hun fått litt konkurranse...riktignok ikke så mye gardiner og stoff denne damen lager,men hun har ihvertfall en utrolig stilig tapet med bøker på som dere ser....og en svært utmerket teft for fargekombinasjoner....i en annen dimensjon vel og merke.Synes hun lager utrolig stilige ting,dramatisk,-med en god dose humor :)
Sjekk f.eksempel alle de kule lampene...må jo bare smile!!!Men om jeg skulle få velge meg en ting..i tillegg til tapeten så må det bli den lekre lenestolen i svart skinn med bokstaver på!Den er bare helt!Send den på første fly,jeg tar den særdeles gjerne!!
Abigail Ahern heter denne tulne kjerringa som lager alle desse fantastiske tingene..mer kan du finne her !Jeg får assosiasjoner til både Halloween og Alice i eventyrland....og et stort smil!


     ønsker deg en eventyrlig lørdag:)

1 kommentar:

  1. Håller med ,tapeten med böckerna är skitsnygg ! Ha en skön lördag du också ! Nilla

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.