onsdag 15. september 2010

Applaus!

"Hæææææ? Er dette en Ikea-reklame?"
What happened????
Jeg roper Hallelujah og klapper i hendene ....dette var klare forbedringer! 

Ny stylist?Ny fotograf? Ihvertfall nye takter!!!!
her kunne jeg flyttet rett inn...tar innholdet i garderoben med på kjøpet også!
Og så spennende med alle de fine eskene...kan tenke meg en viss frøken som kunne tenkt seg å gått på oppdagelsesferd der ja!!!(Hmm...det kunne jeg visst selv ved nærmere ettertanke :)
Prismelysekroner blir det aldri nok av!!!!
Digger de nye annonsene...og er allerede spent på neste!!!! Hvem sa reklame er kjedelig???

I´m impressed!!!

3 kommentarer:

  1. I'm impressed !!!..........too.........happy day darling......love Ria...........

    SvarSlett
  2. Ja, IKEA har hittat en ny stil. Gillar den! Tack för fina kommentaren hos mig. Vad tur, då hittade jag hit o allt fint du visar! En jättemysig blogg! Har du också hund?

    Kram/Mira

    SvarSlett
  3. Ja man kanske skulle ge IKEA ett besök! Bokhyllan med jordglobarna ovanpå skulle passa bra in i vårt vardagsrum och skrivbordet var ju jättefint.

    På tal om fint, vilket fint NAMN du har!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.