tirsdag 7. september 2010

This is how it ends up ;P


1.The dog is not allowed in the house!
2.OK.the dog is allowed in the house but only in certain rooms.
3.The dog is allowed in all rooms,but has to stay off the furniture!
4.The dog can get on old furniture only!
5.Fine,the dog is allowed on all the furniture,but is not allowed to sleep with humans on the bed.
6.OK,the dog is allowed in the bed, but only by invitation.
7.The dog can sleep on the bed whenever he wants,but not under the covers.
8.The dog can sleep under the cover by invitation only.
9.The dog can sleep under the covers every night!
10.Humans must ask permission to sleep under the covers with the dog.Dog Rules!!!!!!!




1 kommentar:

  1. Hei Tove!

    Det er jeg som har laga de mariosokkene du så på bloggen til venninna mi Silje (onskedrom.blogspot.com). Så kommentaren din. Tar gjene bestilling til "spillgutten" din ;) Send meg en mail på inger.boldvik@dt.no, så avtaler vi :) Fin blogg du har, forresten. Har en firbeint hjemme selv, så likte veldig godt dette siste innlegget! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.