torsdag 5. august 2010

Memini


                                              












Nyyyydelige klær,nyyyydelige bilder,nyyydelige unger! Det er slikt som går rett i fletta hos meg,og jeg må berømme Memini  kolleksjonen til Kristine Vikse!




Helt skjønt!

Gleder meg til Farmor Ingvarda her i byen får inn Memini...tidligere har det vært Annes på Moa som har hatt dette merket,men dog i begrenset utvalg...
håper Farmora tar inn mye av alt det fine vi ser her!!!!




Strikkeplaggene har de nydeligeste farger og mønstre...så nostalgisk og skjønt...



Og så sjekk denne frøkena oppom her da...knall eller? Må smile,ser sååå fornøyd ut - det hadde jeg også vært i den nydelige dressen tror jeg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.