onsdag 25. august 2010

Flytte?













Maaaaang en gang,ja faktisk hver gang jeg går forbi denne idylliske lille plassen så sukker jeg henført og syns det er såååå utrolig koslig!Har aldri sett tegn til folk der, og mang en gang lurt på hvem som eier stedet. Nå derimot...skal herligheten få nye eiere siden det er lagt ut for salg.
Jeg kunne nesten ha flyttet dit selv,men nå er jeg igrunnen etablert her på haugen så det får bli noen andre som blir den heldige eieren her!Men dere vet...man ser jo for seg hvilken idyll dette kunne blitt - utgangspunktet er helt fantastisk!!!!
Huset i seg selv er så skjønt,nyyyydelige detaljer på lister og karmer - og den friske grønnfargen er så fin!!!!Tomten er også fin,nær sjøen og i fredelige omgivelser ved en lite trafikkert vei.Et lite stabbur hører med.....det har jeg faktisk vurdert å bruke som bakgrunn når jeg lager julekort  år,men nå får vi nå se om noen flytter inn først....da er det vel litt frekt!
Inni ser det også fint ut,tømmervegger,kriker og kroker og mange koslige vindu - mange muligheter!Gjett om jeg kommer til å bli misunnelig på den heldige nye eieren!*Sukk*
Huset ligger forresten her i Langevågen - er du interessert så finner du det på DNBnor-eiendom eller via Finn.no

Er spent på hvem som slår til.....og håper de har vett å forvalte denne perlen på anstendig måte!!!!!! Så får jeg bare gå forbi og være avstandsforelsket i stedet...sukke litt...drømme litt...slik som jeg pleier  :)

5 kommentarer:

  1. Ja, jøsses for en idyll!

    Tusen takk for beøk og hilsen på bloggen min :-)
    Du har helt fantastiske og majestetiske hunder! Disse har jeg likt så lenge jeg kan huske, de ser så kloke og vise ut også.

    Vi får begynne i det små for vår del, vi adopterer en krabat på en liten halvmeter fra Spania i neste uke! Spennende!

    Ha en fin-fin uke!

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Nice !!! happy day darling.....love Ria.........

    SvarSlett
  3. Enig , en nostalgisk vakker lite perle. Jeg finner stadig nye hus å forelske meg i....ha en fortsatt fin dag ....klem fra meg

    SvarSlett
  4. Ah, jeg elsker å se på hus og leiligheter og planløsninger... Hadde det bare ikke vært så langt unna...;-) Takk for hyggelig kommentar hos meg, det settes så stor pris på! Klem fra Laila

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.