søndag 1. august 2010




Elsker stilen på bildene her,-deilige høstnyheter fra Cream!!!! Litt tøft,litt delikat - på samme tid!






Deilige strikkejakker,lag på lag,tunikaer.....fargene....




Kjenner jeg har lyst å shoppe sporenstreks...




Men må vel tenke meg om med et lite smil om munnen slik denne dama på bildet oppom gjør.......jeg skal jo til London om en ukes tid....og der er vel mye som kan friste der også...




men aj,aj,aj som den strikkede saken her kunne friste da dere....
- nei fornuften får nok råde....gleder meg som en unge til å kjøpe noe fint til ungene...kanksje noe til meg selv også?Om ikke - blir det litt nytt fra Cream på meg snarest mulig! 


            Herlige klær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.