lørdag 28. august 2010

All Saints


Mååååå bare fortelle om en fantastisk butikk vi "datt innom" da vi var i London.
Har i ettertid funnet ut at dette er en kjede,og butikkene er å finne i mange land.Velkommen til Norge,gjerne Ålesund sier nå jeg da i samme farta:)

Tilbake til London.Vi fikk nemlig den regnbyen ene dagen....og i vår nød på vei ned Regent Street til Hamleys løp vi inni første og beste butikk.Grunnen til nøden var forøvrig ikke bare regnet i seg selv,men en heller våt,hvit topp som bråttom ble gjennomsiktig og særdeles avslørende,så jeg måtte finne noe å dekke meg til med *lol*
Når så det var gjort og jeg følte meg noenlunde anstendig så begynte jeg å kikke meg rundt...og lurte på hva slags sted jeg hadde havnet på??? Det var jo eldgamle symaskiner overalt.Det kunne se ut som et fabrikk-lokale eller verksted.Og klær.Tøffe klær!Tøff butikk!Faktisk helt utrolig stilig...knallkule klær både til dame,herre og barn!Vi hadde dessverre så altfor dårlig tid...det nærmet seg kvelden og musical,men først måtte vi innom den 7.etg store leketøysbutikken som ungene hadde hørt STORE ord om hjemme....og finne noe spennende til to forventningsfulle som ventet .Det var derfor med tungt hjerte jeg måtte gå ut av denne opplevelsen av en butikk....men jeg noterte navnet bak øret og her for et par dager siden tenkte jeg at jeg skulle søke det opp.Bingo på første forsøk! Sikkert mange som har hørt om All Saints fra før,men for meg var det  noe nytt og butikken var altså bare så herlig og gøy og tøff ...lurer på hvor de får tak i alle de symaskinene altså.Det ser ut til at de er i alle butikkene de har.Hmm...må være en crazy samler.Well....you made me crazy as well ;)

4 kommentarer:

  1. Wow, vilken butik ! Ha en skön söndag.Nilla

    SvarSlett
  2. Ja dette var bare dritkult. Symaskinene og hele greia. Håper det dukker opp en i nærheten.

    Ja jeg får inn skoddene. De med sirupsnippsprossede vinduer (håper du skjønner;) også de som er hvite. Vil du ha de helt grønne med blomster så er det bare å gi beskjed. Jeg kan godt ta inn de også;)

    Superduper søndag til deg.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Dette så da utrolig tøfft ut...her måtte en ha god tid. Ha en fin kveld søte deg, og takk for alltid herlige kommentarer fra deg...

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott butikkinteriør! Helt rått!! Takk for at vi fikk de disse bildene! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.