torsdag 29. juli 2010

På plass....


...ihvertfall forløbig,har den kommet,Kamilla-døren min:)
Riktignok har jeg andre,større planer med den men inntil da står den mye bedre her enn uti uthuset! Ja faktisk ble jeg rett nøgd,kjempekoslig å ha den her nede i hallen hvor jeg har så smått begynt ferden mot å lage en liten kjellerstue.
Måtte le litt da,-ungene hadde vært ute i hagen og hoppet i trampolinen og styrt på en god stund mens jeg holdt på inne og pjasket ... da de kom inn kikket de forundret på døren og såg ut som to store spørsmålstegn:"Ka som e bakom dinna døra da mamma?"

    verdens skjønneste unger :)

1 kommentar:

  1. Ser ut til at dette kommer til å bli kjempebra, jeg har hengt et par gamle skapdører på veggen...og får stadig spørsmål, særlig fra barn. Tenk så heldig du er som får reise til London...ha en nydelig helg, og klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.