torsdag 15. juli 2010

Hus nok en gang...


...for tenk,nå er jeg godt i gang med min lille etterforskning og leker Sherlock Holmes,for jeg har så og si bestemt meg for at vi må ha sånne tidligere omtalte greier på veggene på huset vårt etterhvert.Har i det minste funnet ut hva det heter: cedar siding shingles !
har sent ut et par mailer,riktignok uten svar så langt,men jeg skal i alle fall til bunns i denne saken og finne ut hvorvidt dette lar seg gjøre.(Forresten Ty...syns du er litt slapp som ikke svarer!!)Og i min ferd mot målet har jeg selvsagt kommet over maaange nye,fine og ikke minst inspirerende husbilder - tro nå endelig ikke at jeg har planer om å bygge meg et slott eller noe for størrelsen på enkelte av desse husene er ikke akkurat for vanlige folk - men jeg synes her er mange fine detaljer å ta med seg på ferda,-i den virkelige verden må jo enkelte ting nedskales en tanke :)
Men jeg ser idéer til vinduer,bruk av stein,søyler,vinkler.....og prøver å transformere det til det vakre huset vårt eget hus engang skal bli!
Skal bli så bra at....

1 kommentar:

  1. What a beautiful houses!!!! Tove!!! ....happy weekend ...love Ria...

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.