fredag 16. juli 2010

Helt tullerusk.....

...er det å vise bilder med både snø,kåper,hatter og ullstrømper. Men det får bare være....ble så glad for å se den nye kolleksjonen til by Ti- mo  at jeg måtte vise dere litt av alt det fine som kommer! Dette norske merket har utrolig mye fint,- mange nydelige detaljer og litt spesielle klær,- vår/sommerkollekjsonen de hadde nå synes jeg var aldeles henrivende!Er spesielt glad i de lekre underkjolene de har med blonder på...å kjekt å ha under både det ene og det andre og la det stikke frem litt ! Nå ser jeg salget begynner over alt rundtomkringsen,så det er vel ikke lenge før nyhetene er på plass i butikkene...her i Ålesund kan du kjøpe by Ti-mo hos Norahs Place eller Cosmo.Jeg synes alltid det er så deilig med nye høst-klær jeg så jeg er klar! Men vil selvføgelig gjerne ha sommer myyye lengre...så kan klærne henge på vent inni skapet til det er bruk for dem:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.