mandag 12. juli 2010

En smak av høst....



Selv om temperaturen ikke er noe å si på,så fikk jeg likevel en liten smak av høst i dag.Ute er det ruskete og det blåser godt,men heldigvis uten noe regn akkurat nå ihvertfall! Men egentlig synes jeg det er herlig jeg....er vel av de få,rare som faktisk liker vind,blest og storm...ja takk,tar gjerne en orkan i ny og ne også  jeg (dog helst uten store skader rundtomkringsen).Men jeg har allerede gått en deilig liten morgentur med hundene,plukket med meg skjønne sommerblomster fra grøftekanten ...de er nå nesten de fineste de  synes jeg da!Prestekrager,hundekjeks,blåklokker...alt i en herlig blanding som ihvertfall gir et lite glimt av sommer her i huset.Men det er rart med det....jeg kjenner jeg gleder meg veldig til høstnytt både på interiør og klesfronten begynner å komme i butikkene....sommersklær har man ihvertfall ikke bruk for her på desse kanter! 
På nettet nå så bobler det over av nyhetsglimt fra den ene leverandøren etter den andre,-godt for sånne nysgjerrig-petra´er som meg!Noe annet som jeg faktisk er godt i gang med...er julehandelen...ihvertfall inne i hodet mitt.Jeg har sett meg ut en del gaver som jeg tenkte at sørentutlemeg....hvorfor ikke bare kjøpe de så er man ferdig med det,spesielt når jeg liker så godt det jeg har tenkt ut!!!Julen er like rundt hjørnet den folkens!Erfaringen så langt er at det blir litt for mye stress i julen,og det er ikke like kjekt alltid....i år skal jeg og ungene kose oss i førjulstiden!!!!Basta bom!!!Men men...nå skal dagene nytes en for en før den tid,sommeren kommer nok tilbake og jeg håper på en flott høst fremover før julen er her.Desse vakre bildene fra Sia sin høstkolleksjon lover vel bra i så måte,eller?Vakre blomster,masse levende lys,fyr i peisen og ikke minst et godt pledd=kos!!!

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.