torsdag 15. juli 2010

en sløv morgen........

...er det jammen godt å ha av og til!!!! Selv om jeg er en morgenfugl,liker å stå tidlig opp (helst før fuglene fiser) og få komme i dag med gjøremålene.Er nok mest effektiv i heimen om morgenen...om kvelden er jeg som regel på jobb og er jeg tilfeldigvis hjemme en kveld er det ikke mye bevegelse å spore!Men det kan være godt det også...man skal visst slappeta av og til har jeg hørt?Men men...det går nå så mange rare rykter og det er visst ikke alt man skal høre på....*lol*
I allefullefall - i dag sov jeg leeeenge folkens! Nesten til 09.00! Og er i grunnen i dvaletilstand ennå!Vet ikke hva jeg skal finne på så jeg våkner jeg?Jeg kunne sovet eller lagt i sengen heeeeele dagen,var det ikke for at pliktene kaller...unger,hunder,hus og heim roper om kapp om oppmerksomheten - som foreløbig er viet skjermen foran meg her nå.I går kveld på sengen leste jeg nemlig Drømhem & Trädgård og der kom jeg over en annonse som fanget min oppmerksomhet,-CarpeDiemBeds som er et svensk merke og som jeg syns hadde noen fantastisk tøffe bilder - stylingen her gikk rett hjem hos meg ihvertfall!Så jeg får vel legge skylden for trøttleiken på den annonsen tenker jeg...vel,i en liten kombinasjon med gryende forkjølelse riktignok...har visst fått seng på hjernen etter sengelektyren (hmm...det kunne nesten høres litt sånn derre derre ut,men dere vet nå hva jeg leste så det var ikke sånn derre derre akkurat )
Zzzzå zelv om jeg er zzzzinnsykt trøtt,får jeg finne girspaken og zette i gang....zzzzove får man gjøre til natten igjen. En fin dag til deg og dine:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.