fredag 2. juli 2010

Den nye Marilyn?


Uten likhet forøvrig,det må jeg understreke,men likevel fikk denne situasjonen tankene mine innpå godeste Marilyn Monroe og det berømte bildet av henne med vind i skjørtet.For vind i skjørtet ble det så absolutt i går,da det var så nydelig vær og vi kunne sitte oppe på taket på Langevågsbåten....til ungenes store fryd:)
Men litt flaut da...Martine har visst begynt å bli litt småflau over enkelte ting,og det var jo forferdelig pinlig når kjolen blåste så langt opp at selveste rumpestumpen kom til syne!!!!! Men det var igrunnen ikke så lett å holde kjolen nede heller,så det der ble et forferdelig dilemma!(Håper hun ikke skal gå med bukser resten av livet nå da???)


Og så et flott bilde av Linus og Martine med vakre Sulajellet i bakgrunnen...en vakker grønn glitrende smaragd som stiger opp av det blå hav!Hildrande du!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.