søndag 25. juli 2010

Breakfast i served.......

...og selvfølgelig utendørs på verandaen!
"I dag er det fest unger!" sa jeg,for en sååå flott dag skal hadde vi fortjent nå! 
Plukket inn roser fra hagen,laget deilig frokost-fat,og på barnas tallerkener aget jeg smilefjes i håp om at de skulle få bedre humør ettersom de tydeligvis hadde stått opp på feil fot,spesielt ei viss ei ;)
Sånn kan det fort gå når man lar ungene få være våken litt for lenge.....enn så kjekt det er den kvelden det gjelder straffer det seg som regel dagen derpå!!!!
Heldigvis kom en sommerfugl og holdt oss med selskap,og da steg humøret betraktelig siden den ikke var av den sky typen,- tvert i mot stod den både på frokostbordet og på meg!!!!
Hundene ville også være i lag på frokosten,og som vanlig snaret de rundt oss i håp om noe skulle falle på dem!Raskoh var knall heldig og fikk seg en god- bit,og gnafser fornøyd i vei :)))
Tante Linda kom også akkurat på besøk,og tok med barna på sykkeltur mens mamsen fikk lufte hunder og rydde litt i heimen.En utrolig herlig start på dagen ! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.