torsdag 1. juli 2010

Beauty Treatment


Ja nå skal det bli skjønnhetsbehandling.Først og fremst på Raskoh,som er førstemann ut når det gjelder å få badet og stelt seg,men tar to fluer i samme smekk og gir mine meeeget kløende fingre som dessverre har litt mye eksem en skjønnhetsbehandling også.Det har seg nemlig sånn at jeg har i et års tid brukt en ny svensk VIDUNDER pelspleie-serie som heter K9competition......og den har rett og slett gjort meg målløs...hvilket skal noe til! Godene er utallige,her er noen:


*Pelsen til hundene blir FANTASTISK!
*Det går mye fortere å føhne dem tørre
*deeeilig lukt
*Pelsen blir lettstelt og holder seg lenge....og får en nydelig glans!
*Balsamen bruker jeg i Martine sitt lange hår når det er flokete,-da blir det lett å børste og litt mindre lugging for Martine-mora
*Og mine tørre,sprukne hender er som nye etter å ha badet hundene mine i K9!


Anbefaler ALLE med pelshunder å investere i K9,jeg trodde egentlig ikke på at det var så fantastisk som enkelte ville ha det til men tilfeldighetten gjorde at jeg fikk tilsendt prøver fra Sverige og jeg ble tatt på senga,- ble nesten sjokkert over hvor mirakuløs den var!Så nå ser jeg om jeg finner Rasketasken min ...han pleier nemlig å gå og gjemme seg når jeg sier at vi skal gå og bade....men du syn og hendelse så deilig han føler seg og fornøyd han er når vi er ferdig med økten! Og det er jeg også:)
Det er deilig å holde på med pelsstell,man får en unik kontakt med hundene og jeg synes nesten det er terapi jeg...faktisk er det vitenskapelig bevist at pelspleie har en antistressende virkning,og det merker jeg godt på både sinn og faktisk igjen desse eksemhendene mine da som faktisk påvirkes av stress.SÅ her er det bare goder å henter - så da stikker jeg med det samme...er jeg heldig så får jeg stå ute på verandaen og føhne han også,-herlig :)

1 kommentar:

  1. Det gör oss mycket glada och stolta över de fina resultat du fått men K9:)
    Stort tack för de fina orden!
    Mvh
    Christer Johansson K9 Competition

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.