fredag 2. juli 2010

Bare en ting som mangler....


...så kunne dette rett og slett vært Gubben min! Jeg og kidsa var en tur i byen i dag for å kjøpe MP3 spiller til Martine (og på det området følte mamsen seg veldig utdatert altså...og kom med veldig mange rare spørsmål til ekspeditøren,som var ytterst serviceinstilt og hadde heldigvis pokerjes slik jeg slapp å se hvordan han flirte inni seg av dumme lille meg  :/ )
Idet vi gikk forbi et vindu falt blikket på denne karen, og både jeg og ungene fikk oss en god latter, for dette hadde en del likhetstrekk med papsen ja.Frem med mobilen og knipse...så sende mms til den omtalte og spørre om han kjente denne karen...han dro godt på smilebåndet, så det spørs om vi traff spikern på hodet her ja???
Og hva var det så som manglet? Aviser.Alle slags.Hver dag.Hva er så spennende med dem overgår min forstand. Til hans forsvar så forstår vel ikke heller han alltid hva jeg skal med f.eks alle mine interiørblad....Så da er det vel uavgjort????


                     God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.