torsdag 29. juli 2010

Aldri så galt....

....at det ikke er godt for noe.Sånn ble det visst også med den lille mobil-episoden min!!!Hør på dette da: Tirsdagskveld hørte jeg "Need you now" med Lady Antebellum på radioen når jeg var på jobb om kvelden."ÅÅÅÅÅååå.." tenkte jeg inni meg.....og tenkte med sorg på min kjære iphone som avgikk med døden for få dager siden.(Historie om det lenger nede)Der hadde jeg nemlig denne sangen som ringetone,og vet dere hva...av og til hadde jeg nesten ikke lyst til å ta telefonen for jeg synes den sangen er sååå fin og hver gang det ringte så sang både jeg og Martine til sangen!!!Så da de spilte sangen på radioen skrudde jeg opp og sang og digget med mens jeg fylte inn varer...heldigvis var der ikke så mange kunder akkurat da *lol*. Når sangen var ferdig annonserte programlederen at de faktisk hadde to billetter til konsert med Lady Antebellum i London,-det var bare å sende en tekstmelding om hvorfor akkurat jeg fortjente å vinne konkurransen. Da våknet ho Andersen folkens,og tenkte at det hadde jammen vært noe.Til alt hell var det min søster Linda som var på jobb sammen med meg,slik jeg fikk i hyrten og styrten lånt med meg telefonen hennes og sendt melding til "Taxi" som programmet heter.Tenkte inni meg at jaja,det er nå ihvertfall lov å prøve,- men hadde ingen store forhåpninger.Fortalte historien om hvordan jeg hadde mistet mobilen min i dassen,og syntes absolutt jeg trengte et plaster på såret.Men hva skjer så i dag,midt under argaste støvtørkingen her i heimen....min bedre halvdel Gubben kommer kjørende hjem og sier at nå er det noe alvorlig!!!!! Hjeeelp tenkte jeg og lurte på hva det kunne være????Hva var galt nå,mon tro??
Joda,da hadde søsteren min som da var langt oppi fjellheimen fått telefon fra P4 og jeg var en av to som skulle duellere om bilettene!Wow!jeg måtte ringe på igjen til P4 og der fikk jeg beskjed om at vi skulle fortelle historien og så svare på 5 spsm...var jeg med???? "Har jeg sagt A så må jeg vel si B svarte jeg..." og dermed satt jeg på bryggekanten klokken to og kaldsvettet og ventet på telefonen som skulle avgjøre min skjebne en gang uti august! Konkurrenten hadde jo den historien å komme med...skulle ro over atlanteren for kreftsaken og da følte jeg liksom at min heller bedretne historie ble småtteri i forskjell:/   Vel,vel...så var det spørsmålene.De to første gikk skeis! Det tredje visste ingen svaret på.Så ble det liv i meg!!!!! Og jeg tippet riktig svar på de to neste,guuuuuuud så spennende!! Siste spørsmål:"Hvem vant Premier League i fjor???"Herregud...slikt aner ikke jeg svar på,men heldigvis hadde jeg kollegga Mariann ved siden av som bidro med det rette svaret :"Chelsea" Og da hadde jeg forsyne meg vunnet!!! Er det mulig?????Håper programlederen ikke fikk varige hørselsskader av jubelbrølet  mitt stakkars..
Dette var kjempegøy altså,nå blir det London-tur på meg og søster`n......og så har vi vel lært at det kan faktisk være lurt å se på fotball!!!! ;P

JIPPIIIIIIII!!!!!!

Tuuuuusen takk til Mariann,du halte seieren i havn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.