tirsdag 1. juni 2010

Undrast på.......

....om jeg skal,eller skal ikke?
Var nemlig innom min gamle arbeidsplass gjennom 11 år,Gavehuset her i Langevågen,og der falt mine øyne tilfeldigvis på denne lysekronen! Har nemlig lenge vært på utkikk etter en taklampe på soverommet...og lurer på det er denne jeg har lett etter jeg? Den passer ihvertfall veldig godt inn i fargene - selv om jeg skal tapetsere opp igjen et par av veggene!Lekker var lampen ihvertfall......fra Trend Design!
Og jeg eeelsker jo alt med dobber og prismer og dingeldangel på da!!!

Eneste aberet er at den kanskje kom litt langt ned...kan nok risikere å stange seg i den midt under ratata´n ;)

Den får rett og slett henge og dingle til i morgen slik jeg får se og kjenne litt på saken tror jeg!Da har jeg fri og kan konsentrere meg litt mer om huslige sysler...akkurat nå må jeg hente skolejenta Martine og et par venniner...kjenner jeg dem rett så blir det vel mast om et og annet så det er bare å stå til disposisjon - men er ikke det koslig da? Det får heller være litt støv og litt klesvask og litt småtteri rundtomkring - i dag stråler solen så flott at det er bare å komme seg ut og kose seg,-kanskje skal vi lage picnic igjen?

        Nyt dagen du også!

          

1 kommentar:

  1. Lampa var tøff den, lurt å sove på saken også, den henger vel der noen dager til. Emig litt mas og rot fra ungene er jo bare slik det skal være, tenk den dagen de ikke roter...kjedelig spør du meg. Ha en fin kveld...klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.