tirsdag 8. juni 2010

Rått med Rosa







Åååå....er det noe jeg virkelig angrer på her i livet,så er det på at jeg ikke kjøpte en av de deilige,rosa lenestolene de en gang hadde på tante Brun! Får den ikke ut av hodet!!!Og det er inni granskauen irriterende altså!At jeg kunne være så dum!Grrr....
Hva har vi så lært av dette Andersen?
Joda - det er lurt å kjøpe det man har lyst på :)Men det var vel en grunn til at jeg ikke brukte noen tusenlapper på denne stolen tenker jeg - lommeboka har jo det avgjørende ordet i sånne saker - sånn er det nå bare her i livet:/

Godt med det at det finnes mange muligheter selv om den stolen gikk til donders...her har jeg rusket litt opp på skrivebordet mitt og samlet alle de deilige rosa bildene mine til litt inspirasjon...har nemlig en idé om å ha litt rosa her inne på kontoret..en god stol,en fin pute...bare en liten dæsj her og der slik det frisker opp!
Kjenner at rosa,gjerne cerise er en farge som gjør meg glad,og det er vel ingen bedre grunn til å skaffe seg litt av sorten da?
Men nå er frokosten fortært og jeg har planer om å anskaffe meg noe annet rosa akkurat i dag ...har en tom potte utenfor som roper etter påfyll så jeg skal uti Vågen og se om noen har rosa Geranimum til meg :)))) Godt vite...kanskje der er noe annet spennende også?



1 kommentar:

  1. Å ja rosa er en deilig farge, og noe jeg og min datter på 7 år har til felles..at vi liker rosa altså. Tror jeg fikk for lite rosa som barn....ikke bra. Ha en herlig dag, her skiner sola hos oss, må skynde meg hjem snart..klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.