onsdag 30. juni 2010


...kunne jo rett og slett begynne å lure på om jeg var blitt koko og såg syner etter en lang kveld med varetelling på butikken,men neida - det var visst tilfelle: unge frøken Talisa som er veldig glad i mat,det skal sies,var visst litt søt-syk i går kveld for da jeg slapp hundene uti hagen for å lufte seg litt før natten så var hun rett på sak og knabbet et eller annet  som låg ved siden av peisen ute.Jeg skjønte ikke med en gang hva det var hun hadde fått tak i da jeg gikk mot henne,men forsyne meg hadde hun ikke en Marshmallows i kjeften! Herregud,hunder skal da ikke like Marshmallows vel????? Bra jeg tok henne på fersken ihvertfall,slik hun slapp å få i seg noe av det svineriet!Tullhøne av en hund.....men får unnskylde henne med at hun er svensk,hihi ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.