onsdag 9. juni 2010

Nydelig servise


I min ferd på nettet kom jeg over noen aldeles nyyydelige kopper og kar! Gamle,engelske mønstre som er tidløse og minst like fine den dag i dag,spør du meg!Fabrikken heter Burleigh,-tror dere jeg kunne tenke med en tur på fabrikkutsalget der eller???(Og mange andre plasser for den saks skyld!)



Blue Asiatic Pheasants heter dette vidunderet og jeg som har blitt plutselig omvendt og har begynt å like blått syntes dette var himmelsk!Tenker du omtrent kan høre meg sukke og stønne,for det gjør jeg virkelig nå! Måtte bare dele!Ikke noe mere å si om den saken:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.