fredag 21. mai 2010

Vakkert!



Ja vakkert er blant de første superlativene som faller meg inn når jeg ser desse fantastiske bildene!!!!! Araberhestene her tilhører min gode venn Line Urke på Skodje - hun har bygd seg en nyyydelig liten "gård" med stall,ridebane og ikke minst store deilige luftegårder til de vakre Sloughi´ene hun har (for de som ikke vet...sloughi er en hund,en type Mynde må vite!)

Line hadde lagt ut desse bildene på Facebook....da måtte jeg nok bare stjele dem litt : en gang hestejente,alltid hestejente!!!!(jada...det kommer vel ikke som noe sjokk at jeg har lyst på hest???)
Nå gleder vi oss til å snart reise på besøk til henne,for der har kommet nok et araberføll! Skal bli herlig å klappe litt på skjønnhetene!!!! Til Line er det bare å si hipp hurra for noen fantastiske eksemplarer hun har avlet frem,på noe helt spesielle linjer...men dette er dame som vet hva hun vil !!! Bøyer meg i støvet madam:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.