lørdag 1. mai 2010

Skål!

Guess what.....jeg skal på fest!!!!!! Hildrande du og huttetu...hvordan skal dette gå? Var dreven i sliktfornoe i forrige århundre,men nå skal jeg love det er årevis mellom hver gang jeg er på fest eller drikker! Kommer vel til å gå helt bananas,hihi:)
Men faktisk,-smeis så deilig å levere fra seg knuppeluppene til mormor og morfar,sminke seg og stæsje eg og drikke og pjalle litt og spille fin musikk.......må bare si jeg var tilbake i gamle dager med det samme - og tenkte på alle mine gode venniner og all moroa vi har hatt!!!!Godt med øl var det også..men det bør ikke bli for man
ge for fort nei!!!! Så nå er jeg spent på hvordan resten av kvelden blir - vi er gjengen fra jobben som skal på regional fest på bankettsalen på Parken,-masse underholdning og sikkert gooood mat:) Gler meg jeg altså:)
Ha en herlig lørdag du også!!!!!! Skål da!!!!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.