onsdag 5. mai 2010

Nydelige dekorasjoner!

Måtte rett og slett bare legge ut og dele desse bildene som er så nydelige og vakre at de bare må sees! Her er blomsterdekorering på sitt beste,og idéer til de store anledningene som konfirmasjon,bryllup,dåp - eller kasnkje en koslig kveld med venner?
Desse fem øverste bildene har jeg lånt fra Interflora...de la dem ut på Facebook i går og jeg var raskt til å "stjele" dem...ikke noe rart det vel?

Stort enklere kan det ikke bli...legge store fine roser i nydelige krystallglass i forskjellige høyder og vips så er det nydelig med det samme!!!!Pikekyssene er jo bare så skjønne attmed:)
Nydelige cymbibium-orkidéer...mer skal ikke til...på hvilken som helst kake egentlig!!!!
De nederste bildene her har jeg lånt fra en blogg jeg følger med! Det er flinke og dyktige Marte som jobber på blomsterbutikk i nærheten av Bergen,- på Knarvik og der kjører vi jo forbi når vi skal til Bergen (så da er det bare å stoppe folkens) som har laget desse,og jeg synes alle desse dekorasjonene er bare heeelt nydelige!
Bloggen heter Misarella  og du angrer ikke om du titter innom der,det skal jeg love:)
Dette hadde vært noe å ha på bryllupsbordet det - hører du det Gubbe ???? (Hinter og hinter...til ingen (?) nytte)!!!!!!! :(

Jeg som aldri har likt brudeslør...men oppi her var det bare så lekkert at det går ikke an å ikke like det!!!!!! Sukker her jeg sitter....det er så vakkert at man blir helt målløs, ikke sant?
Forresten utrolig lekre skåler/fat til dekorasjoner her...og litt morsomt at de faktisk har brukt det samme på et Interflora-bilde lenger oppe!!! Med god grunn....den opphøyer jo bare dekorasjonen og gjør den hakket vakrere!!!!! Lekkert med stettfot!
Håper du også koste deg og virkelig nøt desse bildene like mye som meg og kanskje ble litt inspirert også????

Sender en blomsterhilsen til alle der ute med ønsker om en fin dag!



                

                     

                      

                

1 kommentar:

  1. ååå så flott, kjempefine bilder du viser her!♥ Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.