onsdag 5. mai 2010

Noe som roper!!!!!!!!!

   "Er du der Tove?Hører du oss?Vi venter - kom igjen !"

Hører du det samme som meg? Det er etkvart som roper så iiiiinderlig på meg...hmm,hva kan det være? Å jo,nå vet jeg det:vaskemaskinen,vaskerommet,alle skitne klærne...i dag er selveste dagen! Sola skinner,muligens blåser det en liten bris men det er bare ypperlig så lett på stumpen og sett i gang - vask,heng ut og tørk!!!!!Så da er dagens første agenda satt på tapetet og så får vi se hvordan det utarter seg...en herlig dag er det ihvertfall - NYT!

1 kommentar:

  1. It's here on monday wash day !! hahaaha!! great pictures hugs from me Ria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.